4 Eylül 2015 Cuma

Maceraya Atılırken

Evet günü geldi, yarın gidiyorum. Şu an dayımlar ve anneannem geldi topluca yemek yedik. Yarın için çok heyecanlıyım gerçekten. Uçuşum 11de. Tam olarak kaç saat süreceğini bilmiyorum ama 6 saat sonra da aktarma uçağım var. 6 saat beklemek için çok uzun ama en azından kaçıracağım diye stres olmama gerek yok. Gece 00:14te de New Brunswick'te olacağım. Orada birileri beni alıp konaklayacağım ailenin kaldığı otele götürecekmiş. Pazar günü de Colin'in işi nedeniyle bir şehre gidip öğleden sonra gelecekmişiz eve. Onlarla sehayat etmek için sabırsızlanıyorum. Kalacağım aile de 3 kişi varmış. Colin, Shiann ve 7 yaşındaki kızları Anna(veya Ahna. Bana gelen mailde ikisi de vardı, sanırım biri yazım hatası).

Bugün onlara götürmek üzere küçük hediyeler aldık. Annemle Karaköy'ün ve Eminönü'nün altını üstüne getirdik. Ayrıca ben bir kolye ve Megadeth t-shirt'ü aldım ama bunların onlarla bir alakası yok tabii:)

Aa aklıma gelmişken, blogu iki dilde yazacağım çünkü oradakilerin de anlamalarını istiyorum.

Evet sanırım şimdilik bu kadar. Bilbo Baggins'in de bir zamanlar dediği gibi:

11 yorum:

  1. İyi yolculuklar. Her günün tam da olması gerektiği gibi olsun.

    Aynur k.

    YanıtlaSil
  2. Geriye dönüp baktığında yüzüne kocaman gülümsemeler yaysın yaşayacakların. Güle güle git.

    Sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Ilk yurtdisi ucusumda bütün gece istanbul'da havaalaninda aktarma icin beklemem gerektigi ortaya cikinca ben de aynisini düsünmüstüm :) Ugurlarla git, ugurlarla dön Metehan :))

    YanıtlaSil
  4. Iyi yolculuklar diliyorum 👍

    YanıtlaSil
  5. Harika bir deneyim olmasını diliyorum :)

    YanıtlaSil
  6. İyi yolculuklar, güzel, neşeli, mutlu günlerin olsun orada
    Çenebaz

    YanıtlaSil
  7. İyi yolculuklar. Allah'a emanet ol, sağ salim git ve dön inşallah. :)

    YanıtlaSil
  8. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  9. evgili Metehan, biliyor musun şu an sana özenen benim yaşlarımda nice abin - ablan var ( tabi ki yaşımı yazmayacağım buraya :)) ) Bizim için de bu anların keyfini çıkar olur mu ? Seni tanıyan tanımayan bu kadar insanın güzel dilekleri ve duaları hep seninle. Senden haberler okumak için sabırsızlanıyorum. Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. Hepinize iyi dilekleriniz için çok teşekkür ederim:) Umarım çok eğlenceli bir yıl geçireceğim:D

    YanıtlaSil
  11. Her şey beklediğinden kat kat daha güzel olsun, güzel geçsin Metehan.
    Sağlık, huzur ve başarı senden hiç ayrılmasın:)

    YanıtlaSil